Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub-Dobrzyń ogłasza publiczny przetarg pisemny (zgodnie z Dz.U. z 1993 r. Nr 97 poz. 443 r. i uchwałą Nr 94/206/21 Zarządu Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego z dnia 23 lipca 2021 r.) na sprzedaż n/w środka trwałego:
1. ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH w Golubiu-Dobrzyniu
PTTK 11
87-400 Golub-Dobrzyń
pozycja nr 1:
Koparko-ładowarka marki CAT model 432E , o nr VIN 0432EVBXE01922, rok produkcji 2007,
- cena wywoławcza wynosi: 164 090,00 zł brutto.
- Powyższy sprzęt można oglądać po w/w adresem w dniach od 02.09.2021r. do 09.09.2021r. po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z P. Mariuszem Trojanowskim tel. 516188709 w godz. od 8:00 do 14:00.
- Oferent zamieści formularz oferty w kopercie oznaczonej napisem:
„OFERTA NA ZAKUP Koparko-ładowarki”. Nie otwierać przed 10.09.2021r. do godz. 10:10.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
- Ofertę w zapieczętowanej kopercie należy złożyć do dnia 10.09.2021 r. do godz. 10:00 w siedzibie sprzedawcy w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11.
Okres związania z ofertą wynosi 30 dni.
- Oferta powinna zawierać wypełniony, załączony do instrukcji formularz oferty, kopię dowodu wpłacenia wadium.
- Przystępując do przetargu oferent jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 10% ceny wywoławczej.
- Wadium powinno być wniesione w pieniądzu na konto:
52 9551 0002 0105 2127 2000 0010
Bank Spółdzielczy w Piotrkowie Kujawskim Oddział Zbójno
Do dnia 09.09.2021 r. do godz. 11:00.
Na poleceniu przelewu musi być adnotacja „Wadium- przetarg na sprzedaż Koparko-ładowarki”.
Wadium przepada na rzecz sprzedawcy, jeżeli żaden z uczestników nie zaoferuje ceny nabycia równej co najmniej cenie wywoławczej.
- Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte zostanie zwrócone bezpośrednio po dokonaniu wyboru oferty.
- Wadium złożone przez nabywcę zostanie zaliczone na poczet kwoty nabycia.
- Wadium przepada, jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta uchyli się od zawarcia umowy.
- Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do odbycia przetargu.
- Prowadzący przetarg dokonuje otwarcia ofert oraz ustala, które z nich są ważne, a następnie wybiera oferenta, który zaoferował cenę najwyższą.
- W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało tę samą cenę, prowadzący przetarg kontynuuje przetarg w formie licytacji.
- Sprzedawcy przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty, jeżeli uczestnicy przetargi
Zaoferowali tę samą cenę.
- Przetarg odbędzie się w dniu 10.09.2021r. o godz. 10:10 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11.
- Za zakupiony sprzęt należy zapłacić w ciągu 14 dni od daty wystawienia rachunku.
Wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy następuje niezwłocznie po zapłaceniu ceny nabycia.
- Zakupiony w/w środek trwały będzie przekazany protokołem zdawczo- odbiorczym w dniu odbioru oraz sporządzona zostanie umowa sprzedaży.
- Szczegółowych informacji dot. sprzedawanego sprzętu udziela Pan Mariusz Trojanowski Dyrektor ZDP w Golubiu-Dobrzyniu tel. 516 188 709.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zofia Marchewka-Wojciechowska
- opublikował: Marcin Nowakdata publikacji: 2021-09-01 11:21
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zofia Marchewka-Wojciechowska
- opublikował: Marcin Nowakdata publikacji: 2021-09-01 11:22
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zofia Marchewka-Wojciechowska
- opublikował: Marcin Nowakdata publikacji: 2021-09-01 11:22
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Zofia Marchewka-Wojciechowska
- opublikował: Marcin Nowakdata publikacji: 2021-09-01 11:22