OGŁOSZENIE O NABORZE z dnia 18 listopada 2024 r.
DYREKTOR ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W GOLUBIU-DOBRZYNIU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Specjalista ds. drogowo mostowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Golubiu Dobrzyniu
1. Nazwa i adres jednostki: Zarząd Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu, ul. PTTK 11, 87-400 Golub-Dobrzyń. 2. Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie; 2. wykształcenie średnie lub wyższe: drogownictwo, budownictwo, administracja; 3. staż pracy: - brak stażu - przy posiadaniu wykształcenia wyższego, - min 3 lata - przy posiadaniu wykształcenia średniego; 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 5. niekaralność, tj. brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6. nieposzlakowana opinia; 7. znajomość i umiejętność stosowania ustaw i przepisów wykonawczych: - ustawy o drogach publicznych, - ustawy - kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy o samorządzie powiatowym, - ustawy prawo budowlane, - ustawy prawo zamówień publicznych, - ustawy o pracownikach samorządowych oraz ustawy o ochronie danych osobowych; 8. prawo jazdy kat. B. 3. Wymagania dodatkowe: 1. preferowane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego; 2. umiejętność czytania projektów technicznych (drogowych); 3. biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office); 4. dobra organizacja pracy; 5. wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność, obowiązkowość; 6. umiejętność pracy w zespole. 4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. wprowadzanie zmian w organizacji ruchu na drogach powiatowych;
2. opiniowanie i przygotowanie do zatwierdzenia zmian w organizacji ruchu drogowego;
3. przygotowanie decyzji na lokalizację zjazdu z dróg powiatowych;
4. sporządzanie wniosków o zezwolenie na wycinkę drzew oraz dalsza współpraca z organami w tym zakresie;
5. obsługa programu LP-Portal i LP-Drogomistrz – dostęp do danych ewidencyjnych dróg;
6. przygotowywanie i zamawianie znaków drogowych;
7. organizowanie i przeprowadzanie niezbędnych pomiarów i oględzin w terenie;
8. prowadzenie spraw dotyczących szkód;
9. przygotowanie danych do sprawozdawczości – GUS;
10. sporządzanie i aktualizacja wykazu przystanków zlokalizowanych na drogach powiatowych;
11. wydawanie zgód na korzystanie z przystanków autobusowych;
12. bezpośredni nadzór nad robotami prowadzonymi w pasie drogowym;
13. dokonywanie objazdów wszystkich dróg powiatowych;
14. organizowanie prac i nadzór nad brygadą patrolowo-remontową;
15. rozliczanie prac wykonanych przez brygadę;
16. zabezpieczenie robót przez właściwe oznakowanie i zapewnienie przestrzegania i realizacji przepisów bhp i p.poż;
17. sporządzanie informacji o drogach publicznych oraz przekazywanie ich Generalnemu Dyrektorowi Dróg Krajowych i Autostrad;
18. kierowanie zimowym utrzymaniem dróg;
19. ustalenie z Dyrektorem ZDP potrzeb w zakresie:
- bieżącego utrzymania dróg;
- poprawy oznakowania;
- zabezpieczenia materiałowo-sprzętowego do robót interwencyjnych i bieżących. 5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat);
3. nawiązanie stosunku pracy: od dnia 01.01.2025 roku;
4. praca administracyjno – biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
5. prowadzenie samochodu osobowego do celów służbowych;
6. praca wykonywana w siedzibie pracodawcy oraz w terenie;
7. pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze budynku;
8. wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz dodatek stażowy do 20% wynagrodzenia zasadniczego. 6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. 7. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny;
2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*;
3. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
4. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie z obecnego zakładu pracy potwierdzające staż pracy;
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych*;
7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*;
8. klauzula informacyjna na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 RODO wraz z pisemnym oświadczeniem kandydata o zapoznaniu się z jej treścią*;
9. w przypadku osób, które chcą skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu na podst. art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych – kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. *Wzory wymaganych dokumentów/oświadczeń do pobrania w plikach załączonych do niniejszej oferty. Wymagane dokumenty (list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. 8. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. drogowo--mostowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Golubiu--Dobrzyniu”:
osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu--Dobrzyniu, ul. PTTK 11
87-400 Golub-Dobrzyń, pokój nr 1 –– od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 15.00,
pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. PTTK 11 87-400 Golub-Dobrzyń
w terminie do dnia 03.12.2024 r. do godziny 15.00.
2. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Zarządu Dróg Powiatowych w
Golubiu-Dobrzyniu.
3. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
4. Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu-Dobrzyniu niekompletne, po upływie wskazanego wyżej terminu lub nie zawierające własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i oświadczeniami nie będą rozpatrywane. 9. Dodatkowe informacje:
1. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowani indywidualnie w formie telefonicznej lub pisemnej o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
2. Konkurs przeprowadzi Komisja powołana przez Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu--Dobrzyniu.
3. Na żądanie organu prowadzącego kandydat obowiązany jest przedstawić oryginały dokumentów, o których mowa ust. 7 pkt. 3--5. Przed przystąpieniem do rozmowy z kandydatem dopuszczonym do postępowania konkursowego, komisja konkursowa ma prawo żądać przedstawienia dowodu osobistego kandydata lub innego dokumentu potwierdzającego jego tożsamość.
4. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Zarządu Dróg Powiatowych w Golubiu--Dobrzyniu oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie ZDP w Golubiu--Dobrzyniu.
5. Informacja o wynikach postępowania konkursowego stanowi informację publiczną i podlega udostępnieniu na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902).
6. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
7. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną zamieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
8. Dyrektor może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
9. Szczegółowe informacje dotyczące konkursu można uzyskać w Zarządzie Dróg Powiatowych w Golubiu--Dobrzyniu, ul. PTTK 11, tel. 56 6832286.
Golub--Dobrzyń, 18.11.2024 r.
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
w Golubiu--Dobrzyniu
/--/ Mariusz Trojanowski
Metryka
- opublikował: Marcin Nowakdata publikacji: 2024-11-18 19:45
- zmodyfikował: Marcin Nowakostatnia modyfikacja: 2024-11-18 19:47
Metryka
- opublikował: Marcin Nowakdata publikacji: 2024-11-18 19:45