ZACHOWANIE PRZYDZIELONEGO NUMERU W SIECI TELEFONICZNEJ TEGO SAMEGO OPERATORA PRZY ZMIANIE MIEJSCA ZAMIESZKANIA.
Przy chęci uzyskania takiej usługi, Konsumnet powinien wystąpić do usługodawcy z pisemnym wnioskiem. Wniosek powinien być rozpatrzony w terminie 21 dni od dnia jego doręczenia usługodawcy.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku powinien on być zrealizowany a Konsumnet pisemnie powiadomiony o tej decyzji oraz o terminie uruchomienia zachowanego numeru w nowej lokalizacji.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia wniosku Konsumnet powinien być pisemnie powiadomiony o odmowie zachowania przydzielonego numeru, wraz z podaniem uzasadnienia i pouczeniem o prawie odwołania się. Z tym że odmowa może być wydana jedynie w trzech przypadkach:
1. z powodu braku możliwości technicznych, ale fakt ten musi być potwierdzony decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty
2. gdy nowa lokalizacja Konsumenta znajduje się w zupełnie innej strefie numeracyjnej niż dotychczasowa
3. gdy nowa lokalizacja abonenta znajduje się poza siecią telekomunikacyjną operatora publicznej sieci telefonicznej obsługującego zakończenie sieci abonenta.
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata publikacji: 2005-08-05 13:06